Szállítási és Fizetési információk

Milyen módon tudok fizetni?

Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket. (bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg).

Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik. Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.

Személyes átvétel: Amennyiben a személyes átvételt választja, úgy szintén lehetősége van online fizetésre, vagy személyesen készpénzzel az átvételkor telephelyünkön, nyitvatartási időben.

Hogyan kérhetem a kiszállítást és mennyiért?

GLS Csomagautomata és csomagpont szállítási díja: 1950 Ft

Rendelés tömege 0-5 kg. között a házhoz szállítás díja: 1950 Ft.
Rendelés tömege 0,5-3 kg. között a házhoz szállítás díja: 2150 Ft.
Rendelés tömege 3-10 kg. között a házhoz szállítás díja: 3800 Ft.

Amennyiben a rendelés 10 kg. feletti, a kiszállítást személyes egyeztetés után, több csomagban, vagy más szolgáltató bevonásával tudjuk kiszállítani, egyedi szállítási díjjal!

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.

Utánvétel díja: 650 Ft

Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a Szolgáltató a megrendelés folyamán is feltüntetett telephelyén, nyitvatartási időben. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató telefonon vagy e-mailben értesíti a Vásárlót. A személyes átvétel esetében szállítási díj nem keletkezik.

Mennyi a kiszállítási idő?

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 10 munkanap.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.